سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
ایلام-استاندار ایلام گفت: تاکنون ۱۹۰ هزار نفر در استان ایلام واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری عصر جمعه در آیین بهره برداری از طرح های شهرستان ایلام و افتتاح اورژانس بیمارستان امام خمینی شهر ایلام با تشکر از کادر درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: به موازات اجرای محدودیت ها و پروتکل ها همه پای کار بودیم، مهمترین ابزار مهار کرونا رعایت دستورالعمل و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است.

وی با بیان اینکه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی به کمتر از ۴۰ درصد رسیده، گفت: ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال معادل ۱۹۰ هزار نفر واکسینه شده اند.

استاندار ایلام ادامه داد: بیش از ۱۸ ماه است که استان همانند دیگر نقاط درگیر مقابله با ویروس کرونا است و در این مدت کادر درمان فشار زیادی را متحمل شده اند که با تسریع در تزریق واکسن و نیز رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شدت همه گیری این ویروس کاسته خواهد شد.

نوذری با بیان اینکه امسال همزمان با هفته دولت؛ ،۱۴۹ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و غیره در استان ایلام با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۶۵٠ نفر در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود، بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۷۴ پروژه در شهرستان های ایلام، چوار، ملکشاهی، هلیلان و چرداول افتتاح و کلنگ زنی شده است و طی روزهای آینده، مابقی پروژه ها نیز در سایر شهرستان ها افتتاح و کلنگ زنی می شوند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان