جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
رئیس مجلس با بیان اینکه دغدغه ما جز دغدغه مردم چیزی نیست، گفت: جلسات سران قوا نیز معطوف به حل این مشکلات است تا هم معضلات را کاهش دهیم و هم کارها را به پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اولین  جلسه رؤسای قوا پس از تشکیل دولت سیزدهم گفت:  تشکیل  اولین جلسه سران قوا را که به فاصله کوتاهی از رأی اعتماد مجلس به کابینه برگزار شد به فال نیک می گیریم.

وی افزود: این جلسه یک ویژگی خاص دارد و آن هم  این است که در نظام اداری ما و در هر سه قوه و نیز در بخش خصوصی و نهادهای عمومی غیر دولتی، بیشتر کارگزارمحور هستیم تا سیستم محور؛ این پدیده خوبی نیست اما یک واقعیت است که باید حل شود. در چنین سازوکاری نقش افراد بسیار مهم است تا هم افزایی ایجاد کرده و به اصلاح این رویه ها کمک کنند. 

قالیباف تصریح کرد: شرط اول این هم افزایی نیز همدلی و همراهی سران قوا است که این همدلی هم وجود دارد و هم مورد تأکید است و هم در آینده به آن عمل خواهد شد.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه دغدغه ما جز دغدغه مردم چیزی نیست، گفت: این جلسات نیز معطوف به حل این مشکلات است تا هم معضلات را کاهش دهیم و هم کارها را به پیش ببریم.

وی تصریح کرد: همیشه موضوعات مهمی در سطوح ملی و بین المللی وجود دارد که نیاز به گفت وگوهای صریح و روان در خصوص آنها هست تا راه حل های آنها مشخص شود و امیدواریم آثار و برکات این جلسات در زندگی مردم مشخص شود.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان