جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ایلام-معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: امسال ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی، تعمیر و مرمت راه های روستایی شهرستان دهلران هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر یکشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در دهلران اظهار کرد: برای آبرسانی به روستاها و ترمیم و بهسازی راه های روستایی امسال حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از محل ردیف های مختلف لحاظ می شود و این جدا از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

وی، گازرسانی به پهله و میمه را از پروژه های بزرگ دهلران ذکر کرد و افزود: دهلران پروژه های خوبی انجام شده و در دست اقدام است که در اعتبارات اربعین هم منابع برای آنها اختصاص می یابد.

معاون عمرانی استاندار ایلام به حذف پیچ های نصریان اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰ میلیارد ریال امسال برای این منظور اختصاص یافته است.

کرمی، به شهرداری ها و اعتبار برای آنها از محل اربعین هم اشاره و افزود: برای تکمیل فاز اول پروژه هدایت آبگرم دهلران امسال ۳۰ میلیارد ریال اعتبار لحاظ شده است.

وی به پروژه های عظیم نفت و گاز، پتروشیمی و ان جی ال در دهلران هم اشاره کرد و گفت: این شهرستان بواسطه این ظرفیت ها و همچنین کشاورزی و منابع آبی دارای افقی روشن و تبدیل شدن به قطب صنعتی و کشاورزی استان است

معاون استاندار ایلام گفت: هفته دولت ۱۴۹ پروژه در استان با اعتبار چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه بهره برداری می شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان