جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹ کیلومتر از جاده های این استان روکش آسفالت شده است.

به گزارش آفتاب ایلام، نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در این مدت(ابتدای سال تا کنون) چهار کیلومتر نیوجرسی، ۷۶۰ کیلومتر خط کشی، ۳۲ کیلومتر روشنایی راه و تونل و هزار و ۵۲۰ عدد تعمیر و نصب تابلو علائم توسط این اداره کل انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری تاکید کرد: عملیات ساخت و بهسازی ۵۲ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره برداری از آنها وضعیت راه های روستایی بهبود می یابد.

دلخواه تاکید کرد: ۱۸ مقطع پرخطر از جاده های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می شود که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه خیز اصلاح شود.

وی تاکید کرد: سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه های استان، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این اداره کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: همچنین به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان