شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 14 محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد در شهرستان مهران کشف و ضبط شده است.

سرهنگ سروش اصل مرز صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله و پلیس های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۴ محموله قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی در چندین عملیات موفق وکنترل محور مواصلاتی توانستند ۲ هزار قطعه  مرغ زنده و ۴ هزار و ۵۰۰ کیلو مرغ کشتار روز، بیش از ۶۰ دستگاه لوازم برقی خانگی شامل(یخچال، لباسشویی، کولرگازی، تلویزیون و...) ، تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ ثوب لباس خارجی مردانه، ۲هزار و۲۰۰ کیلو برنج، ۲هزار و۵۰۰ کیلو نخ و..قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه در این راستا ۲۱ نفر دستگیر شدند ،تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه ۶ کامیون و  ۹ دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان نیز به پارکینگ انتقال و و تعداد یک باب مغازه ،پلمپ و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۹



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان