پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

-فرمانده انتظامی ایلام از کشف محموله ۱۶ تُنی ذرت خارجی قاچاق در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، سردار دلاور القاصی مهر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی و در راستای اجرای طرح های عملیاتی، سراسری و استانی پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی ضمن شناسایی خودروهای حامل نهاده دامی قاچاق، نسبت به توقیف یک دستگاه خودروی سنگین اقدام و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۱۶ تن ذرت خارجی و قاچاق از آن کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظرکارشناسان، ارزش ریالی محموله های کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مهران

وی گفت: همچنین مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله و پلیس های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۴ محموله قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی در چندین عملیات موفق وکنترل محور مواصلاتی توانستند ۲ هزار قطعه مرغ زنده و چهار هزار و۵۰۰ کیلو مرغ کشتار روز، بیش از ۶۰ دستگاه لوازم برقی خانگی شامل (یخچال، لباسشویی، کولرگازی، تلویزیون و…)، تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ دست لباس خارجی مردانه، ۲ هزار و۲۰۰ کیلو برنج، ۲ هزار و۵۰۰ کیلو نخ و..قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا ۲۱ نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی ایلام بیان کرد: در این زمینه ۶ کامیون و ۹ دستگاه خودرو سواری متعلق به متهمان نیز به پارکینگ انتقال و تعداد یک باب مغازه، پلمپ و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان