جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مقدار ۱۶ تُن ذرت خارجی قاچاق در ایلام کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز دوشنبه اظهار داشت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی و در راستای اجرای طرح های عملیاتی سراسری و استانی پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضایی ضمن شناسایی خودروهای حامل نهاده دامی قاچاق، نسبت به توقیف یک دستگاه خودروی سنگین اقدام و در بازرسی بعمل آمده مقدار ۱۶ تن ذرت خارجی و قاچاق از آن کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی محموله های کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.

کشف لوازم بهداشتی قاچاق در شهر ایلام  

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در شهر ایلام خبر داد. 

سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: بر اساس اخبار و اطلاعات واصله، کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر ورود لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق، خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به داخل شهر ایلام، شناسایی وارد و توزیع کنندگان این اقلام به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت. 

وی یادآور شد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به بازدید از یک انبار نگهداری لوازم آرایشی بهداشتی اقدام و در بازدید از آن تعداد ۹۷۶ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ کیانی ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا متهم دستگیر شده تحویل مرجع قضایی شده است.

کشف کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در ایلام 

ربیس پلیس آگاهی ایلام از کشف کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی در شهرستان ایلام خبر داد. 

سرهنگ خداداد رشیدی در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: بنابر شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی با جعل و کلاهبرداری اقدام به فروش یک قطعه زمین صوری کرده است این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تلاش و اقدامات فنی کارآگاهان ، متهم در یکی از محله های شهر ایلام شناسایی، و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی دستگیر و به مقر آگاهی انتقال داده شد.

سرهنگ رشیدی بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه پلیسی به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از طریق فروش ۶۰۰ متر مربع زمین صوری و بدون موجودیت در شهرستان ایلام اعتراف کرد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان