جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
ایلام - ایرنا - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام واقعه ١٧ شهریور سال ۵٧ را از رخدادهای تاریخ ساز نهضت الهی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز چهارشنبه به مناسبت سالروز قیام خونین ١٧ شهریور در گفت و گویی اظهار داشت: این رخداد تاریخی و ماندگار را می توان به عنوان یکی از نقاط عطف مبارزه های ملت مسلمان ایران علیه رژیم پهلوی دانست.

وی ادامه داد: ابعاد عظیم کشتار و سرکوب مردم بی گناه در این روز باعث شد انقلابیون و رهبران آنهاا در حرکت خود مصمم تر شده و در این بین رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) نقشی به سزا داشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: حادثه ١٧ شهریور که به جمعه سیاه معروف شد، از وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی بوده که باید همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

چراغی پور با اشاره به شیوع بیماری منحوس کرونا و ایجاد محدودیت هایی در راستای برگزاری مراسم و مناسبت ها به صورت فیزیکی و تجمعی تاکید کرد: بی تردید وضعیت موجود حاصل از شیوع کرونا نباید مانع بزرگداشت وقایع و مناسبت های مهم شده و با تدابیر اتخاذ شده ، گرامیداشت سالروز ١٧ شهریور و شهدای گرانقدر این واقعه بزرگ نیز در فضای مجاز انجام خواهد شد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان