جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار قیمت خودرو دوشنبه ۲۰ آبان؛

قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار قیمت خودرو دوشنبه ۲۰ آبان؛ ایران خودرو عقب نشست خودرو های سایپا و پراید همچنان بر مدار گرانی

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ ۱۳:۳۴ چاپ کدخبر: 141

آفتاب ایلام - پراید هاچ‌بک بعد از افزایش قیمت روز‌های اخیر تا ۵۲ میلیون تومان گران شده و پراید سایپا ۱۳۱ در بازار ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. امروز محصولات ایران خودرو در بازار کمی از قیمت‌هایشان عقب‌نشینی کرده‌اند و با کاهش قیمت جزئی همراه هستند.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸

 

تیبا و پراید همچنان در مدار گرانی هستند و ساینا و کوییک کمی کوتاه آمده‌اند. امروز تیبا صندوق‌دار در بازار ۴۰۰ هزار تومان گران شده و به ۵۶ میلیون تومان رسیده است. تیبا ۲ افزایش قیمت کمتری را تجربه می‌کند. این محصول در حد ۱۰۰ هزار تومان گران شده و در بازار با ۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل ساینا امروز کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی را در بازار رقم زده و به ۶۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بازگشته است. کوییک دنده‌ای هم در بازار بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و با قیمت ۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود

قیمت روز پراید امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸

پراید هاچ‌بک امروز به ۵۲ میلیون تومان رسید. افزایش قیمت روز‌های اخیر باعث شد از هفته گذشته پراید وارد کانال ۵۰ میلیونی شده و امروز هم با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۵۲ میلیون تومان برسد. پراید سایپا ۱۳۱ امروز همپام با روند افزایش قیمت حاکم بر بازار، ۴۰۰ هزار تومان دیگر گران شده و به ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید وانت افزایش قیمت کمتری را تجربه می‌کند. این محصول امروز ۱۰۰ هزار تومان گران شده و در بازار با قیمت ۴۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۷,۵۰۰,۰۰۰
۴۷,۱۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۴۷,۹۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۶۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۰,۸۰۰,۰۰۰
۶۰,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۲,۸۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۶۸,۷۰۰,۰۰۰
۶۸,۷۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز از افزایش قیمت، عقب‌نشینی کرده‌اند و اغلب با کاهش یا ثبات قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. برای مثال امروز سمند LX حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به قیمت ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بازگشته است. سمند EF۷ هم امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و در بازار با قیمت ۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.  

پژو ۴۰۵ SLX امروز مثل روز گذشته روی مرز ۹۰ میلیون تومان متوقف شده و تغییری در قیمت خود ایجاد نکرده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم وضعیت مشابهی را تجربه می‌کند و بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی نرخ ۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متوقف شده است. از طرف دیگر پژو ۴۰۵ GLX بنزینی با کاهش نسبی به استقبال مشتریانش آمده و در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX در حال حاضر ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز در بازار با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی همراه است که باعث شده قیمت روز آن به ۸۶ میلیون تومان برگردد. در طرف مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۵ همچنان به روند افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد و در بازار حدود ۶۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حال حاضر ۱۰۴ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. از طرف دیگر پزو ۲۰۶ صندوق‌دار بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی ۱۰۲ میلیون تومان ایستاده است.  

پژو پارس امروز افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده است. امروز این محصول در بازار ۹۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد که حدود ۲۲ میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. رانا هم با افزایش ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۸۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.  

قیمت روز دنا معمولی در بازار تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارد. طوری که امروز این محصول روی قیمت ۱۱۸ میلیون تومان ایستاده است. دنا پلاس هم بدون تغییر باقی مانده و حدود ۱۳۶ میلیون تومان فروخته می‌شود. دنا پلاس توربو از این قاعده مستثنی نیست و امروز با همان قیمت روز گذشته یعنی ۱۷۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۵۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۷۹,۹۰۰,۰۰۰
۸۰,۴۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۴,۳۰۰,۰۰۰
۹۴,۵۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۷,۵۰۰,۰۰۰
۷۷,۷۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۸۰,۸۰۰,۰۰۰
۸۰,۸۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۹۹,۲۰۰,۰۰۰
۹۸,۶۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۸۶,۰۰۰,۰۰۰
۸۶,۴۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۳,۴۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۵,۱۰۰,۰۰۰
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۸,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۱,۷۰۰,۰۰۰ 
۱۷۱,۷۰۰,۰۰۰ 
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۴,۵۰۰,۰۰۰
۱۳۵,۲۰۰,۰۰۰ 
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۶۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۸,۵۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰ 
۷۶,۵۰۰,۰۰۰

قیمت محصولات کرمان موتور امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸

محصولات کرمان‌موتور امروز رفتار دوگانه‌ای در بازار دارند. جک J۴ امروز حدود ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بازگشته است. باید توجه داشته باشید که کرمان موتور قیمت این محصول را حدود ۱۰ میلیون بالاتر و معادل ۱۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. جک S۳ در بازار یک میلیون تومان گران شده و به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است، اما همچنان حدود ۲۱ میلیون از قیمت مصوب کارخانه ارزان‌تر است. کرمان موتور جک S۵ را در طرح‌های فروش ۲۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند، اما با وجود افزایش قیمت دو میلیون تومانی امروز، می‌توان این خودرو را با قیمت ۲۷۰ میلیون از بازار خریداری کرد.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۳۹,۴۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۱۸۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
 ۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
 ۲۶۸,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز هم مثل روز‌های گذشته سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. قیمت روز MVM X33 در بازار حدود ۲۱۷ میلیون تومان قیمت دارد و تقریبا ۱۹ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. به طور کلی مدیران خودرو قیمت محصولاتش را بالاتر از بازار در نظر می‌گیرد و این مورد محدود به MVM X33 نیست. برای مثال MVM X22 دنده‌ای در بازار همچنان ۱۵۱ میلیون تومان است و حدود ۱۰ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. MVM X22 اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد و روی ۱۸۰ میلیون تومان ایستاده. باید توجه داشته باشید که شرکت مدیران خودرو قیمت این محصول را حدود ۱۵ میلیون تومان گران‌تر و حدود ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند. در آخر MVM 315 هاچ‌بک در بازار همچنان ۱۲۸ میلیون تومان است و حدود ۱۲ میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۵۱,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۶۱,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۱۷,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان