جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
ایلام - ایرنا - مدیر فرودگاه شهدای شهر ایلام گفت: جابجایی زائران اربعین به مقصد عراق از طریق فرودگاه استان ایلام انجام نمی شود.

جواد یگانه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد اربعین و سازمان هواپیمایی کشور، فرودگاه شهدای استان ایلام برای جابجایی زائران اربعین انتخاب نشده است.

وی افزود: بنا بر تصمیم و هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور و ستاد اربعین ۷ فرودگاه برای جابجایی هوایی مسافران اربعین حسینی به مقصد عراق در نظر گرفته شده است.

یگانه یادآور شد: زائران اربعین برای حضور در عراق باید به فرودگاه شهرهای مشهد، اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز ، مهرآباد و امام خمینی(ره) تهران مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین زائران جهت سفر به عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی اربعین، به استان ایلام مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: فرودگاه شهدای ایلام آمادگی دارد در صورت نیاز و صلاح دید ستاد مرکزی اربعین و سازمان فرودگاهی کشور مسافران را به مقصد عراق جابجا کند.

به گزارش ایرنا، در سال های گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، فرودگاه شهدای استان ایلام یکی از پرترددترین مرزهای هوایی کشور برای جابجایی زائران به عتبات عالیات بود.

امسال و باتوجه به همه گیری ویروس کرونا دولت عراق پذیرای ۳۰ هزار مسافر ایرانی از طریق مرزهای هوایی است و تمام مرزهای زمینی از جمله مرز مهران بر روی زائران بسته است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان