جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: دانش آموزان مددجوی زیر پوشش این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید کمک هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

قنبر موسی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام افزود: این نهاد امسال نیز همچون سال های گذشته پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان را در دستور کار قرار داده است.

وی مبلغ پیش بینی شده برای هر دانش آموز را بین ۲ تا سه میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: این مبلغ برای دانش آموزان ابتدایی ۲ میلیون ریال، متوسطه دوره اول ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و متوسطه دوم سه میلیون ریال عنوان کرد.

به گفته وی، ۷۰ درصد این مبالغ از محل اعتبارهای کمیته امداد و ۳۰ درصد مابقی نیز از محل کمک شور عاطفه ها که از فردا ۲۰ شهریور با هدف جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند آغاز می شود، تامین خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام بیان کرد: در این برنامه که تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت کمک های نقدی و غیر نقدی برای کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت جمع آوری می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط ناشی از کرونا برپایی پایگاه جمع آوری کمک لغو و عموم مردم می توانند کمکهای خود را به دفاتر این نهاد در استان، دفاتر نیکوکاری این نهاد و یا واریز به شماره کارت اهدا کنند.

از مجموع ۷۰ هزار مددجوی کمیته امداد استان ایلام بیش از ۶ هزار نفر را دانش آموزان تشکیل می دهند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان