پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
ایلام - ایرنا - پویش مردمی شور عاطفه ها هم زمان با سراسر کشور و با شعار "باهم مشق محبت بنویسیم" از امروز ۲۰ شهریورماه در استان مرزی ایلام آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام روز شنبه در این خصوص به ایرنا گفت: امسال هم به سبب شرایط حاکم بر جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و توسعه آموزش مجازی، برنامه شور عاطفه ها با هدف جمع آوری ملزومات آموزش غیرحضوری دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود.

قنبر موسی نژاد افزود: کمک های جمع آوری شده در شور عاطفه ها بین تمام دانش آموزان بی بضاعت اعم از مددجو و غیر مددجو اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده بین کل دانش آموزان بی بضاعت استان با اولویت مددجویان زیر پوشش اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم خیراندیش و نیکوکار استان می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۵۴ و همچنین کد دستوری # ۰۸۴*۱* ۸۸۷۷* و تلفن همراه و اپلیکیشن های بانکی تلفن همراه پرداخت کنند.

به گفته موسی نژاد، عموم مردم می توانند کمک های غیر نقدی خود را به دفاتر این نهاد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری کمیته امداد اهدا کنند.

از مجموع ۷۰ هزار مددجوی کمیته امداد استان ایلام بیش از ۶ هزار نفر دانش آموز هستند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان