شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

جانشین انتظامی استان ایلام از افزایش ۶۴ درصدی کشف سلاح جنگی در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، حسین نجفی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین موضوعی که به صورت ویژه به عنوان دغدغه اصلی مردم در دستور کار پلیس قرار گرفته است بحث سرقت بوده که ما در چند ماه گذشته، ۱۴ درصد افزایش کشفیات نسبت به مشابه سال قبل داشته ایم که بیشتر آنها به صورت علمی شده است.

وی افزود: در جرائم خشن نیز کاهش خوبی داشتیم به صورتی که در نزاع دسته جمعی با کاهش ۸ درصدی و در نزاع های فردی شاهد کاهش ۶۲ درصدی بوده ایم و تمامی قتل های صورت گرفته نیز کشف شده اند.

نجفی به بحث مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه، استان پاکی هستیم اما افزایش کشفیات همکاران ما نشان دهنده این است که، موضوع مواد مخدر می تواند زنگ خطری برای خانواده ها باشد.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر، ۴۴۵ درصد افزایش کشف داشته ایم به نحوی که پارسال ۱۲۰ کیلوگرم کشف شده اما در همین پنج ماهه ۶۵۸ کیلوگرم کشفیات داشته ایم که می طلبد خانواده ها توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند.

وی، به کشف سلاح و مهمات در استان اشاره کرد و گفت: در پنج ماهه نخست امسال با افزایش ۶۴ درصدی کشف سلاح جنگی و ۲۳ درصد سلاح شکاری غیرمجاز روبرو بوده ایم.

جانشین انتظامی استان ایلام به موضوع کاهش تصادفات در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: در تصادفات وضعیت خوبی داریم و موید آن نیز ۶ درصد کاهش تصادفات در پنج ماهه امسال بوده است.

وی گفت: در تصادفات برون شهری ۲ درصد، درون شهری هفت درصد، خسارتی پنج درصد، جرحی هفت درصد و در مجموع تعداد تصادفات فوتی، ۴۰ درصد در درون شهری کاهش داشته ایم.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان