جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تزریق روزانه واکسن کرونا در استان به هشت هزار و ۵۴۳ دُز رسید و مجموع واکسن تزریق شده تا روز گذشته ۲۶۶ هزار و ۸۰۸ دُز است.

به گزارش آفتاب ایلام، دکتر جمیل صادقی فر روز یکشنبه در کارگروه رسانه ای استان ایلام اظهار داشت: روز گذشته بیشترین واکسینه در شهرستان های ایلام با ۲ هزار و ۴۹ دُز، دره شهر با یک هزار و ۲۴۳ دُز و دهلران با یک هزار و ۲۸۹ دُز تزریق شده که رضایت بخش است.

وی افزود: همچنین روز گذشته در شهرستان های آبدانان ۹۱۶ دُز، مهران ۳۰۷ دُز، هلیلان ۳۱۳ دُز، بدره ۱۹۴ دُز، ایوان ۹۸۰ دُز، ملکشاهی ۲۲۲ دُز، سیروان ۲۷۲ دُز، چرداول ۵۸۰ دُز و چوار نیز ۱۷۸ دُز تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: پنج هزار و ۶۲۴ دُز واکسن کرونا در مرحله اول روزانه و ۲ هزار و ۹۲۰ دُز در مرحله دوم روزانه در سطح استان تزریق شده است.

دکتر صادقی فر یادآور شد: در ایلام سه مرکز با امکانات مجهز و تیم های آموزش دیده آمادعه فعالیت داریم که ظرفیت تزریق روزانه ۲ هزار دُز را دارند.

وی تاکید کرد: استقبال از تزریق واکسن در شهر ایلام باید افزایش یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: هم اکنون شهرستان های ایلام، آبدانان، چرداول و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان های دره شهر، دهلران، ملکشاهی، مهران، هلیلان و ایوان در وضعیت نارنجی و سیروان و بدره نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

به گفته صادقی فر مجموع مبتلایان کرونا در استان ۵۶ هزار و ۷۵۹ نفر و تعداد فوتی ها نیز یک هزار و ۱۸ نفر است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان