سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۲۰:۰۶ یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان سجاد شمالی، خیابان عابدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد:آتش نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند. محل آتش سوزی یک ساختمان ۲ و نیم طبقه قدیمی بود که اتاق‌های آن به مردان اجاره داده شده بود.
ملکی گفت:زمان رسیدن آتش نشانان طبقه همکف که حدود ۵۰ تا ۶۰ متر بود دچار آتش سوزی شده بود و کاملا شعله ور بود. آتش در آستانه سرایت به طبقات بود. در طبقات بالایی به دو مرد حدود ۵۰ ساله که یکی از آن‌ها در بالا ساختمان محبوس شده بود، دسترسی پیدا کردند و یک نفر هم در طبقه دوم بود که هر دو آن‌ها به سلامت خارج شدند.
وی افزود:گروه‌های دیگر همزمان با خاموش کردن آتش با یک نفر که کاملا سوخته بود و هویتش قابل تشخیص نبود، مواجه شدند که جان خود را در لحظات اولیه از دست داده بود. در حال حاضر آتش خاموش شده است و ایمن سازی و لکه گیری هم انجام شده و لحطاتی دیگر محل تحویل کارشناسان برای بررسی علت حادثه خواهد شد.
انتهای پیام /



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان