شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: توزیع کتاب های درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ بین دانش آموزان این استان از امروز آغاز شده است.

 به گزارش آفتاب ایلام،حشمت اله وردی روز دوشنبه در گفت و گو یی افزود: از روز گذشته ارسال کتاب از طریق ادارات آموزش و پرورش به مدارس آغاز و از امروز به مرور در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مدیران مدارس بر اساس زمان بندی انجام گرفته زمان تحویل کتاب پایه های مختلف تحصیلی را به دانش آموزان اعلام خواهند کرد.

به گفته وی، این کتاب ها بر اساس ثبت سفارشی بوده که توسط دانش آموزان انجام گرفته و تا پایان شهریورماه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

معاون آموزش و پرورش ایلام همچنین به روند ثبت نام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: این استان رتبه دوم ثبت نام دانش آموزان در سه پایه اول ابتدایی و مقطع اول متوسطه اول و دوم را کسب کرده است.

اله وردی با ذکر اینکه در زمینه ثبت نام پایه دهم نیز ایلام حائز رتبه نخست شده است، تاکید کرد: امسال هدفگذاری این سازمان در هدایت تحصیلی ثبت نام ۶۷ درصد دانش آموزان در رشته های نظری و ۳۳ درصد فنی و کار و دانش است.

۱۰۰ هزار دانش آموز سال گذشته در مقاطع مختلف استان ایلام به تحصیل اشتغال داشتند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان