سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
ایلام-رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای آموزش مجازی در دانشگاه ایلام فراهم است، گفت: این دانشگاه برای آموزش حضوری نیز از آمادگی کامل برخوردار است.

محمد علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون واکسیناسیون در بخش اساتید و کارکنان دانشگاه ها در سطح استان به انجام رسیده است.

وی افزود: همچنین هماهنگی لازم برای واکسیناسیون دانشجویان صورت گرفته و اسامی همه دانشجویان به ستاد ملی اعلام و هم اکنون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین دوره کارشناسی می توانند با مراجعه به سامانه برای تزریق واکسن اقدام کنند.

رئیس دانشگاه ایلام در پاسخ به سوال اینکه آیا شروع ترم جدید آموزش ها به صورت حضوری یا مجازی است، عنوان کرد: منتظر ستاد مبارزه با کرونا هستیم اما دانشگاه ایلام برای دوره های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویانی که رساله و کار آزمایشگاهی دارند در هر صورت باز خواهد بود.

علی اکبری تصریح کرد: این دانشجویان در صورتی که واکسن خود را تزریق کرده باشند می توانند به دانشگاه برای دوره خود مراجعه کنند.

وی ادامه داد: آموزش حضوری بستگی به این دارد که تا چه میزان دانشجویان واکسن بزنند و ستاد ملی مبارزه با کرونا به این نتیجه برسد که دانشجویان واکسن زده اند.

رئیس دانشگاه ایلام بیان کرد: در حوزه اساتید و کارکنان واکسیناسیون صورت گرفته است، در دانشگاه ها برای تحصیلات تکمیلی در نیمسال جاری برای حضور دانشجویان آمادگی کامل وجود دارد.

علی اکبری بیان داشت: در اینکه دانشجویان طالب آموزش حضوری هستند شکی نیست اما زیرساخت های خوبی نیز برای آموزش مجازی در دانشگاه ایلام برای آموزش غیرحضوری فراهم شده است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان