سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان ایلام با اشاره به اینکه از ترددهای غیرمجاز به ایلام جلوگیری می شود، گفت: مرز مهران بسته است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، جهانگیر رستم زاد ظهر سه شنبه در جلسه ستاد عملیاتی کرونا در با اشاره به بسته بودن مرز مهران برای تردد زوار اربعین، افزود: تمامی ترددها به صورت هوایی انجام می شود و تردد زمینی زوار اربعین در مرزهای کشور از جمله مرز مهران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تجمعات احتمالی در مهران، باید در ورودی های استان و دیگر استان ها از حرکت زائران جلوگیری شود، در این زمینه باید لایه های مختلف در استان برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مهران شکل بگیرد.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: اقدامات خوبی برای پیشگیری از کرونا در استان ایلام انجام شده ولی همچنان در بحث آرامستان های در استان مشکل وجود دارد.

رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان با اشاره به اینکه آرامستان های ایلام همچنان پاشنه آشیل کرونا در ایلام هستند، ابراز کرد: باید در این زمینه همه دستگاه های اجرایی و رسانه ها فرهنگ سازی کنند تا از شیوع کرونا در استان جلوگیری شود.

رستم زاد با اشاره به اینکه وضعیت کرونا در استان کمی بهتر شده است، افزود: این مسئله نباید باعث ساده انگاری مردم شود چون ورود پیک های بعدی در استان هم وجود دارد، بنابراین مسئولان همچنان برای پیشگیری از کرونا و اجرای مصوبات پای کار باشند.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان