پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

واکسیناسیون اتباع در حال انجام است

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۲:۴۶ چاپ کدخبر: 14552
مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:از چند روز گذشته واکسیناسیون اتباع شهرداری شروع شده و به محض معرفی افراد واکسیناسیون انجام خواهد شد.

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واکسیناسیون اتباع کشور‌های دیگر که در شهرداری فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: تعدادی از کارگران پیمانکاری شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری تهران از اتباع کشور‌های دیگر هستند که عمدتا هم دارای ملیت کشور افغانستان هستند.

وی ادامه داد:پیرو پیگیری‌ها و توصیه‌هایی که سازمان بازرسی‌های کل کشور داشت ما پیگیری کردیم و از وزارت بهداشت و معاونت بهداشتی ستاد کرونا استان تهران موافقت گرفتیم که این افراد واکسینه شوند. جمعیت این افراد چند هزار نفر است که باید نام نویسی‌ها صورت بگیرد تا تعداد آن‌ها مشخص شود.

چوبینه گفت:از چند روز گذشته واکسیناسیون این افراد شروع شده و به محض معرفی افراد واکسیناسیون انجام خواهد شد. تا زمانی که واکسیناسیون تمام شهروندان انجام شود، مراکز ما علاوه بر افراد مرتبط با شهرداری در خدمت تمام شهروندان خواهد بود. علاوه بر مراکزی که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است، در حال رایزنی با سازمان‌های مختلف برای اضافه کردن مراکز جدید هستیم و یکی از آن‌ها سازمان ورزش و دانشگاه علوم پزشکی است و امیدواریم بتوانیم در روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده یک مرکز واکسیناسیون دیگر نیز افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید

 واکسینه شدن ۶۰هزار پرسنل شهرداری تهران

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان