چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ارسال آثار به دبیرخانه پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام در سال جاری افزایش بیش از چهار برابری داشته است.

یونس قیطانی روز چهارشنبه در گفت و گو یی با ذکر اینکه ۹۱ اثر به دبیرخانه پنجمین دوره جایزه کتاب سال این استان ارسال شده افزود: از این تعداد ۷۶ اثر مکتوب با زبان فارسی و ۱۶ اثر نیز با زبان کردی بود که برای رقابت این رویداد فرهنگی دریافت شده است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب نویسندگان در این دوره ادامه داد: فراخوان این برنامه اردیبهشت ماه سال جاری اعلام و مطابق فراخوان اعلام شده آثار ارسالی مؤلفان و پدیدآورندگان حوزه ایلام شناسی و مولفان و پدیدآوردگان ایلامی تمامی حوزه ها اولین بار در سال ۱۳۹۹ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده است.

به گفته معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان با هدف حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از سوی  این اداره کل با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار می شود.

قیطانی با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر به این رویداد فرهنگی اظهار کرد: اختتامیه و اعلام برگزیدگان متناسب با شرایط کرونا نیمه دوم امسال در مرکز این استان برگزار خواهد شد.

در چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام که سال ۹۹ برگزار شد در مجموع ۲۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان