جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در هلیلان

۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۱۹:۳۱ چاپ کدخبر: 14658
ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از کشف محموله کالای قاچاق در شهرستان هلیلان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه اظهار داشت: بمنظور تشدید مبارزه با قاچاق کالا بخصوص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و با هدف مقابله هدفمند با پدیده قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی پل سیمره هلیلان در ۲ عملیات جداگانه ۲ دستگاه کامیون را در محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از کامیون های توقیفی تعداد ۲۴۰ تخته پتو، ۲۵ عدد قطعات کولرگازی قاچاق و ۳۷۵ کیسه آرد قنادی خارج از شبکه توزیع کشف کردند. 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر ۴۷۰ میلیون ریال برآورد شده است. تصریح کرد: ۲ متهم در این راستا دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروهای توقیف شده نیز روانه پارکینگ شدند.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام 

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام گفت: کلاهبردار سه میلیارد ریالی در شهر ایلام با تلاش ماموران دستگیر شد.

سرهنگ خداداد رشیدی اظهار داشت: با ارجاع یک فقره پرونده قضایی به اداره جعل و کلاهبرداری آگاهی استان، مبنی فروش غیر قانونی زمین مسکونی به متراژ ۱۴۴ مترمربع در یکی از محلات شهر ایلام، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و پس از هماهنگی با مقام قضایی مشخص کردند فردی با جعل مدارک هویتی صاحب ملک اقدام به فروش غیر قانونی آن کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه ارزش تقریبی موضوع کلاهبرداری سه میلیارد ریال برآورد شده است، یادآور شد: یک نفر متهم در این راستا دستگیر و در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس به بزه ارتکابی معترف شده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی مرجع قضایی معرفی شد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان