شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

شهبازی گفت: معلمان همواره در شرایط سخت کرونایی دست از تلاش بر نمی دارند و نقش مهمی در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم دارند.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ، شهبازی فرماندار هلیلان و رییس شورا در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، مرهون زحمات و تلاش‌های معلمان گرامی است که در شرایط سخت کرونایی دست از تلاش بر نمی‌دارند.

وی همچنین همکاری ادارات سطح شهرستان با آموزش و پرورش را حائز اهمیت دانست و گفت: مصوباتی که در جلسه شورا به تصویب می‌رسند نیازمند همکاری ادارات و سازمان‌های سطح شهرستان به منظور به نتیجه رسیدن و اجرایی شدن این مصوبات می‌باشد.

در ادامه باقری رئیس اداره آموزش و پرورش و دبیر شورا نیز ضمن عرض خوشامدگویی خدمت اعضا و حاضرین مطالبی چند از مشکلات و خواسته‌های همکاران و اعضای شورا در جلسه را برشمرد و بیان کرد: اقدامات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی باشکوه مدارس صورت گرفته.

وی همچنین مشکلاتی از قبیل نبود فضای آموزشی کافی در شهر توحید را بیان کرد و افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و بنیاد علوی بخشی از تجهیزات و امکانات آموزشی برای این اداره فراهم شده است.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان