جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
ایلام-مدیرکل کمیته امداد ایلام از فعالیت ۸۴ مرکز نیکوکاری در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد در آیین آغاز به کار مرکز نیکوکاری ایلام با عنوان اینکه راه اندازی این مرکز در آستانه گرامی داشت کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان و به همین مناسب صورت می گیرد گفت: هم اکنون ۸۴ مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در استان ایلام در حال فعالیت بوده که ۵ مرکز آنها در دانشگاه های این استان در حال فعالیت است.

وی با عنوان اینکه راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی در چند سال اخیر مورد توجه کمیته امداد قرار گرفته است، افزود: از این تعداد مراکز نیکوکاری ۲۰ مرکز آنها تخصصی و ۶۴ مرکز دیگر عمومی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۱۹ هزار خیر و نیکوکار از مشترکین مراکز نیکوکاری هستند، تصریح کرد: از طریق مراکز نیکوکاری حدود ۱۳ هزار خانواده ی نیازمند شناسایی شده که از این تعداد ۶ هزار خانواده تاکنون خدمت دریافت کرده اند.

موسی نژاد با عنوا اینکه امسال تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک خیرین عایدات مراکز نیکوکاری بوده است، تصریح کرد: مراکز نیکوکاری هم در دریافت کمک و هم هزینه کرد این کمک ها دارای اختیارات کامل بوده و کمیته امداد در این فرایند دخالتی نخواهد کرد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در بین جامعه پزشکی استان کمک به بیماران نیازمند همواره وجود داشته که با راه اندازی این مرکز نیکوکاری این نوع کمک ها ساماندهی و هدفمند خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این آیین گفت: ظرفیت های بسیارخوبی در بین جامعه علوم پزشکی استان وجود دارد و راه اندازی این مرکز کمک بسیار خوبی در زمینه توسعه کمک ها، شفاف شدن خدمات و ساماندهی آنها در این حوزه است.

محمد کریمیان با بیان اینکه سالهاست در حوزه علوم پزشکی کمک به بیماران نیازمند صورت می گیرد افزود: هدف ما این است که کمک ها و خدمات این مرکز نه فقط مربوط به مرکز استان بلکه مشمول بیماران نیازمند در دیگر نقاط استان ایلام شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان