پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت محوری بیان کرد: اصلی ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت درپرداخت هاست،که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت وگویی از تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور نمایندگان اساتید دانشگاه شهید رجایی و فرهنگیان خبر داد و گفت: گفت: در این نشست منادی رئیس و مولوی نایب رئیس کمیسیون آموزش نیز حضور داشتند.

وی در همین راستا افزود: در این جلسه موضوع همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها که در این دو دانشگاه اجرایی نشده است مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: اساتید مشمول این موضوع 3000 تن هستند، که پیگیری برای اجرایی شدن مطالبه بحق آن ها از طریق رایزنی با هیات دولت صورت می گیرد.

حاجی بابایی ادامه داد: روز یکشنبه (21 شهریور) نیز جلسه ای با آقای زلفی گل وزیر علوم تشکیل و با طرح موضوع و توافق برای پیگیری براساس مستندات ارائه شده صورت گرفت.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به لزوم عدالت محوری بیان کرد: اصلی ترین مطالبه اساتید و معلمان اجرای عدالت در پرداخت هاست، که باید دولت و مجلس این مطالبه بحق را در اولویت پیگیری قرار دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان آموزش وپرورش را اساسی ترین رکن توسعه کشور برشمرد و گفت: در زمینه رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی رایزنی شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان