پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: ۶۰۰ بسته لوازم تحصیلی در آستانه سال جدید بین دانش آموزان بی بضاعت این استان که از محل موقوفات تامین شده است توزیع می شود.

حجت الاسلام مرتضی عزیزی روز شنبه در گفت و گو با آفتاب ایلام افزود: هریک از این بسته ها شامل کیف مدرسه، دفتر، خودکار و مداد رنگی به ارزش پنج میلیون ریال بوده که هزینه آن از محل موقوفات تامین شده است.

وی ادامه داد: هزینه تهیه این بسته ها در مجموع سه میلیارد ریال بوده که توسط افراد خیر و نیکوکار به نیت وقف در زمینه تحصیل دانش آموزان هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با اشاره به محدود بودن موقوفات در استان تاکید کرد: با توجه به عدم توانایی مالی بسیاری از مردم برای وقف در این زمینه علاقه مندان می توانند بصورت دسته جمعی اقدام به وقف کنند.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه تنها در استان ۲۰۰ رقبه تجاری، مسکونی و مزروعی وقف وجود دارد، یادآور شد: درآمد این موقوفه ها ضعیف و در سطح پایینی است.

وی از برنامه ریزی این اداره کل برای شناسایی، نیازسنجی وقف و اعلام به مردم برای مشارکت در وقف های خاص اعلام شده توسط اوقاف و امور خیریه خبر داد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان