جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ایلام-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین فولادی ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: در سال جاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام به عنوان مهم ترین رویداد و عملیات بزرگ فرهنگی در استان برگزار می شود.

وی افزود: یکی از مهم ترین ویژگی های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان این است که برنامه های این هفته با نگاه به برگزاری کنگره در استان اجرا خواهند شد.

فولادی با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان در سطح استان در کنار ستاد کنگره شکل گرفته است، بیان کرد: ۱۰۰ عنوان برنامه در حوزه دفاع مقدس استان ایلام با مشارکت همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان و با حضور مردم اجرا می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام اضافه کرد: در سطح شهرستان ها ستاد هفته دفاع مقدس شکل گرفته و از طرفی دیگر در هر دستگاهی، یک ستاد دفاع مقدس تشکیل شده است ، فرمانداران رئیس ستاد برنامه های دفاع مقدس و فرمانده هان سپاه دبیر ستاد خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۶۰ عنوان کتاب چاپی و ۲۰ عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس در سطح استان رونمایی خواهد شد، یادآور شد: مراسم تجلیل از جهادگران حوزه سلامت، تجلیل از مادران شهدا با هماهنگی بنیاد شهدا و برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان های استان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام یادآور شد: تجدید میثاق نیروهای مسلح استان با ولایت با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزاری مراسم تجلیل از یک میلیون پیش کسوت دوران دفاع مقدس به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری، فضای سازی محیطی در حوزه دفاع مقدس و برگزاری مراسم میهمانی لاله ها از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در استان خواهد بود



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان