جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
ایلام - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: جشنواره فرهنگی، هنری ویژه کنگره سه هزار شهید این استان به همت این اداره کل برگزار خواهد شد.

عبدالحسین رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره به همت ارشاد اسلامی به عنوان کمیته فرهنگی و تولیدات هنری کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید استان ایلام طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در چهار بخش شامل تئاتر خیابانی، شعر، نقاشی کودکان و خوشنویسی خواهد بود که همه با محوریت شهدا و دوران دفاع مقدس هستند.

معاون هنری  و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: برنامه های این جشنواره در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با برگزاری تاتر خیابانی با موضوع دفاع مقدس اغاز خواهد شد.

رحمتی به بخش خوشنویسی این جشنواره اشاره کرد و گفت: این بخش خوشنویسی آثار هنرمندان با موضوع وصیت نامه شهدای استان ایلام خواهد بود.

وی به دیگر فعالیت های این اداره کل در آستانه کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید استان اشاره کرد و افزود: به همین منظور ۳۰ عنوان کتاب با موضوع شهدای استان و دفاع مقدس به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال از نویسندگان استان خریداری شده است.

همچنین از برگزاری ۳۰ برنامه شب های شعر و خاطره با محوریت سرداران و سه هزار شهید استان توسط اداره کل خبر داد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان