شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۱۵۰۰ دستگاه تبلت با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت خصوصی خریداری و به دانش آموزان اهدا شد.

به گزارش آفتاب ایلام، سردار جمال شاکرمی صبح امروز در آئین اهدای ۱۵۰۰ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند گفت: این تعداد تبلت به مناسبت کنگره گرامیداشت سه هزار شهید توزیع می شود و ان شاالله در روزهای آینده در تلاشیم تا عدد آن را به نیابت شهدای استان به سه هزار عدد برسانیم. 

وی افزود: امروز تلفیق حضور پدر شهیدان در میان حضار به عزمت و برکت این آئین افزوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه کنگره تنها در دهه فرهنگی تعریف نمی شود گفت: ما در تلاشیم تا ۱۵۰۰ تبلت را امروز توزیع و در فرداهای دیگر هم انواع کمک های دیگر را در حوزه های مختلف مدنظر داشته باشیم و فقط به این کنگره محدود نشود.

وی ادامه داد: این تعداد تبلت به دانش آموزان هدیه شهدا به آنها است و ما هیچ منتی بر سرآنها نداریم.

توزیع 1500 تبلت 

قنبر موسی نژاد با بیان اینکه ۱۵۰۰ تبلت با مشارکت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و شرکت زرین معدن چاف خریداری و اهدا شده گفت: این شرکت ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای تهیه این تبلت ها هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه برای خرید هر تبلت سه میلیون تومان هزینه شده است، افزود: تاکنون ۱۲٠٠ دستگاه توزیع و امروز نیز طی آیین ۱۵٠٠ دستگاه تبلت دیگر نیز توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هدف ما این است که بستری را فراهم کنیم که در شرایط کرونایی و در آستانه آغاز سال تحصیلی هیچ دانش آموز نیازمندی در این استان فاقد لوازم هوشمند کمک آموزشی نباشد  و امیدواریم درآینده شاهد مشارکت مردم  نیکوکار و دیگر دستگاه های اجرایی استان در این زمینه باشیم.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان