جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

عسگری گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون ۵۲ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان دهلران واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش آفتاب ایلام ، مجید عسگری معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در نشست ستاد کرونای شهرستان دهلران اظهار داشت: در مرحله تزریق دز اول واکسن کرونا ۲۵ هزار و ۱۹۳ نفر و در تزریق دز دوم ۱۰هزار و ۴۳۶ نفر در این شهرستان واکسینه شده اند.

وی با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در شهرستان افزود: ۳۴ خانه بهداشت در این شهرستان در سطح روستا‌ها کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت توجه مردم به رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک و تسریع در واکسیناسیون تاکید کرد و از بخشداران، شورا‌های اسلامی، دهیاران، بهورزان و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواست: اطلاع رسانی لازم به مردم برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون در بخش‌ها و خانه‌های بهداشت در روستا‌ها برای واکسیناسیون بدون فوت وقت اقدام نمایند.

عسگری با تاکید بر اینکه هر خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت یک مکان تزریق واکسن کروناست اضافه کرد: بهورز‌ها و دهیاران و پایگاه‌های مقاومت بسیج دست در دست هم برای تسریع واکسیناسیون در روستا‌ها اقدام کنند و روند تسریع در واکسیناسیون را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه در برخی بخش‌های این شهرستان ۶۵ درصد جمعیت واکسینه شده اند، عنوان کرد: پایان فصل پائیز اتمام واکسیناسیون در شهرستان است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان