پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام گفت: ۴۳ خدمت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام تعریف شده که در انجام کیفی این خدمات ...

به گزارش ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در آیین اهدای یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند استان ایلام اظهار داشت: خیرین در اجرای خدمات تعریف شده کنگره سه هزار شهید استان نقشی موثر و حضوری پررنگ دارند.

وی افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا هرچند کوتاه است، اما آثار خدمات آن تا سال های سال ماندگاری خواهد داشت و برکات حاصل از کنگره در تمام نقاط استان و به ویژه در میان قشر محروم تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام یادآور شد: باید دستگاه های زیر مجموعه کمیته ها نسبت به وظایف محوله خود در راستای کنگره فعال تر عمل کنند و نسبت به امور مربوط به کنگره شتاب دهی داشته باشند.

سردار شاکرمی با اشاره به آیین اهدای یک هزار و ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مقرر شده است تا ۱۴ هزار تبلت بین این افراد توزیع شود و بخشی از این تعداد را استانداری با همکاری وزارت کشور تقبل کرده که هنوز اجرایی نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام هم در این آیین گفت: ۱۰ خدمت از ۴۳ خدمت تعریف شده کنگره به کمیته محرومیت زدایی با مسوولیت کمیته امداد محول شده است که این خدمات شامل مواردی چون اشتغال زایی، تامین جهیزیه، اهدای تبلت، ساخت مسکن، تامین لوزام ضروری زندگی و خدمات دیگر است.

قنبر موسی نژاد افزود: در مجموع تاکنون سه هزار تبلت به دانش آموزان اهدا شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمیته محرومیت زدایی در راستای اهداف کنگره و با هدف بسط و گسترش آرمان های دفاع مقدس و شهدا خدمات گسترده ای را به محرومان و جامعه هدف آغاز کرده است.

آیین اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند با حضور تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

این تبلت ها با مشارکت کمیته امداد استان ایلام و شرکت زرین معدن چاف برای دانش آموزان تامین شده است.

کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام آذرماه امسال برگزار می شود.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان