جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

سردار القاصی مهر گفت:پدافند غیر عامل موثر ترین شیوه دفاعی در برابر تهدیدات جنگ نرم و موجب صیانت از سرمایه های ملی می شود.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام ، با بیان اینکه پدافند غیر عامل پدافند یک اصل پایدار و همیشگی است، گفت: پدافند غیر عامل موثر‌ترین شیوه دفاعی در برابر تهدیدات جنگ نرم و موجب صیانت از سرمایه‌های ملی می‌شود.

او بیان داشت: دشمن با بکارگیری انواع تکنیک‌ها و تکنولوژی‌ها سعی دارد تا علاوه بر شناسایی زیرساخت‌های موثر در حوزه‌های دفاعی و اقتصادی در حوزه عملیات روانی و هجمه‌های فرهنگی نیز بنیان اعتقادات مردم را هدف قرار دهد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه، در جنگ نرم، دشمن با ابزار‌هایی تبلیغاتی مانند ماهواره، فضای مجازی، شایعه سازی و... ضربه وارد می‌کند و بر افکار عمومی مسلط می‌شود، اظهار کرد: شناخت روش‌های دشمن در جنگ نرم و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی دشمن، ایمن سازی بخش‌های مختلف کشور را به همراه دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام، مطرح کرد: امروزه مصون سازی افکار و اعتقادات مردم و شناساندن روش‌های تبلیغی و تخریبی دشمن به مردم و ارائه راهکار‌های پیشگیری نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که تمام مسئولین بایستی به سهم خود نسبت به این مهم اقدام نمایند.

سردار القاصی مهر، عنوان کرد: پدافند غیر عامل را باید به یک فرهنگ تبدیل کنیم چرا که وقتی اصول پدافند غیرعامل رعایت شود هم جنبه صرفه جویی دارد و هم جنبه مسئولیت آفرینی و این می‌تواند برای کشور یک مسیر تعالی و رشد باشد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان