چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

سرهنگ عالی پور از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و سارق کارت های عابربانک افراد سالخورده یا بی سواد در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان بازنشسته و سالخورده مبنی بر کلاهبرداری و سرقت کارت عابربانکش در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری مرکز شهرستان ایوان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و استقرار گشت‌های نامحسوس در اطراف بانک‌های شلوغ شهر، فرد مورد نظر که در حال پرسه زدن بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۳۲ قطعه کارت عابربانک متعلق به افراد مختلف کشف شد.

او اضافه کرد: متهم در اطراف باجه‌های خودپرداز کمین و پس از شناسایی افراد سالمند و بی سواد به بهانه کمک و انجام خدمات بانکی اعتماد این افراد را به خود جلب و با ترفند‌های خاص پس از اخذ رمز کارت، آن را با کارت دیگری که به همین شکل به دست آورده تعویض و حساب آن‌ها را خالی و محل را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، بیان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهم به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان