جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند ایلام اهداء شده است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام،سردار جمال شاکرمی ظهر یکشنبه در آیین توزیع یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت در بین مددجویان کمیته امداد ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد مسئولیت کمیته محرومیت زدایی کنگره سه هزار شهید ایلام را برعهده دارد این نهاد برنامه های بسیار خوبی را در این زمینه تدارک دیده است که امروز یکی از این برنامه های ارزشمند را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم کنگره سه هزار شهید استان ایلام ارائه خدمات مورد نیاز به نام شهدا به اقشار مختلف مردم و خانواده های نیازمند است، ابراز کرد: خدمت به مردم و کمک به نیازمندان، آرمان شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، امروز ۱۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود و این خدمت در راستای زنده نگاه داشتن یاد شهدا و خدمت به نیازمندان است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس عصاره همه ارزش های ناب حاکم بر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه دنیا در مقابل ما قرار داشت و ما مظلومانه با دست خالی در برابر رژیم بعثی ایستادیم و مقاومت کردیم.

سردار شاکرمی یادآور شد: ما ایلامی ها در دو مقطع مظلوم ترین روزها را پشت سر گذاشتیم، یکی دوران ابتدایی جنگ بود که سختی های زیادی پشت سر گذاشتیم و مظلومانه تر اینکه همین افرادی که آواره شدند، دوباره مظلومانه مورد بمباران هواپیماهای رژیم بعثی قرار گرفتند و شهید شدند و آثار روانی بسیار زیادی به واسطه از دست رفتن فرزندان برای خانواده ها پیش آمد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان