شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
ایلام-مدیر حوزه هنری ایلام گفت: کارگاه گرافیک خلق پوستر« ایلام مهد پایداری و پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین(ع)» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی قاسمی عصر یکشنبه در کارگاه گرافیک خلق پوستر «ایلام مهد پایداری» اظهار کرد: امروز در این کارگاه، در خدمت استاد مجتبی مجلسی هم به صورت حضوری و هم در بستر فضای مجازی با رعایت پروتکل های بهداشتی از دانش این استاد در خصوص خلاقیت هایی که می تواند در رسالتی که هنرمندان در راستای تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی با آن روبرو هستند، بهره مند شویم و از طریق خلق اثر گرافیکی این مفاهیم ارزشی را به جهانیان عرضه و ارائه دهند.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ایلام از ۲۸ تا ۳۰ شهریور در محل سالن جلسات این نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام به مدت سه روز پذیرای هنرمندان و علاقه مندان به هنر طراحی پوستر و گرافیک است.

مدیر حوزه هنری استان ایلام با بیان اینکه این کارگاه آموزشی تخصصی و پویش ملی به صورت آنلاین با حضور شرکت کنندگان برگزار می شود، تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی از بین تولیدات و آثار هنرمندان و علاقه مندان شرکت کننده در این کارگاه، به سه اثر برتر مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

قاسمی افزود: در استان ایلام افراد زیادی فارغ التحصیل در رشته گرافیک وجود دارد اما در خلق اثر و حضور هنرمندان در بستر جامعه و مکان های فرهنگی و هنری تعداد اندک است که نیاز به آسیب شناسی دارد.

گفتنی است کارگاه گرافیک خلق پوستر «ایلام مهد پایداری و پایتخت خادمین اباعبدالله الحسین (ع)» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ایلام به مدت سه روز با حضور هنرمندان رشته های گرافیک و طراحی پوستر و همچنین پخش از طریق فضای مجازی آغاز به کار کرد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان