شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
سرهنگ مرادی از اجرای بیش از ۲۰ برنامه با موضوعات متنوعی، چون فرهنگی، اجتماعی و هنری در سطح شهرستان آبدانان در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ اسد مرادی، فرمانده سپاه ناحیه آبدانان از اجرای بیش از ۲۰ برنامه با موضوعات متنوعی، چون فرهنگی، اجتماعی و هنری در سطح شهرستان آبدانان در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ضروریست کلیه برنامه‌های این هفته با توجه به شعار محوری «ما مقتدریم» برنامه‌ریزی شود همچنین بحث شعار سال در تدوین برنامه‌ها مدنظر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

او افزود : همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری یادواره شهدا و مراسم آبروی محله، برگزاری مسابقات ورزشی، غباررویی گلزار شهدا و سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری محفل انس با قرآن و نواختن زنگ انقلاب و مقاومت در مدارس و برگزاری جلسات تبیین شعار «ما مقتدریم» در سطح مدارس و محلات از جمله مهمترین برنامه‌های سپاه آبدانان در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان بیان داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به یک قشر خاص نیست چرا که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همه گروه‌ها و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و از آرمان‌های نظام دفاع کردند و امروز نیز در گرامیداشت این ایام همه باید پای کار باشند.

او با اشاره به اینکه اگر نسل جوان ما با فرهنگ رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی آشنا شوند، به طور قطع خود را مدیون حفظ آرمان‌های شهدا و نظام می‌دانند، گفت: این امر از مهمترین وظایف مسئولان است تا با زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه ترویج دهند.

سرهنگ مرادی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ویژه‌ای که امروز به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است، تلاش کردیم تا تمامی شیوه نامه های بهداشتی به صورت دقیق در این برنامه‌ها اجرا شود.

انتهای پیام / غ



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان