پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
موسی نژاد گفت: مددجویان این نهاد با راه اندازی پنل های خورشیدی علاوه بر اینکه صاحب شغل و درآمد می شوند در زمینه تولید برق نیز مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد ،مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در نشست مشترک با مدیر امور شعب بانک ملی استان و معاون شرکت توزیع نیروی برق استان با محوریت اجرایی شدن طرح راه اندازی پنل‌های خورشیدی گفت : امسال تعداد ۳۰۰ طرح اشتغال زایی پنل‌های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان راه اندازی می‌شود که اجرای این طرح‌ها تحول خوبی در زمینه درآمدزایی برای خانواده‌ها ایجاد خواهد کرد.

او با عنوان اینکه طرح پنل‌های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای مددجویان استان هستند افزود : از آنجایی که این طرح‌ها با استفاده از تسهیلات بانک ملی راه اندازی می‌شوند انتظار ما این است شعب و مدیریت این بانک در این زمینه با مجریان و کمیته امداد همکاری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام ، ضمانت گیری تسهیلات پرداختی به مددجویان را یکی از مشکلات بر سر راه اجرای طرح‌ها برشمرد و اضافه کرد : در اجرای طرح‌های پنل‌های خورشیدی با توجه به اینکه بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد با شرکت توانیر، خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت توانیر تا ۲۰ سال تضمین شده است لذا تقاضای ما از بانک ملی این است که قرار داد خرید تضمینی ۲۰ ساله برق مجریان طرح‌ها به عنوان ضمانت در نظر گرفته شود تا اجرای این طرح‌ها با مشکل مواجه نشود.

موسی نژاد با عنوان اینکه راه اندازی طرح‌های پنل‌های خورشیدی به عنوان شغل و منبع درآمد برای نخستین بار است در استان ایلام اجراء می‌شوند افزود: مددجویان کمیته امداد با راه اندازی این طرح‌ها علاوه بر اینکه صاحب درآمد و شغل می‌شوند، در تولید برق کشور نیز مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام / غ



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان