جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

تتری گفت:تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس شهرستان دره شهر با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اندیشیده شده است.

 شکراله تتری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دره شهر در گفت و گو با آفتاب ایلام ، گفت: تمامی تدابیر لازم برای سلامت و کیفیت آموزشی دانش آموزان در نظر گرفته شده است و آموزش و پرورش در نهایت آمادگی به استقبال آغاز سال تحصیلی می‌رود.

وی ادامه داد : رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار قرار دارد و تهیه مواد ضدعفونی کننده و گندزدا جهت ضدعفونی روزانه توسط مدیران مدارس انجام شده است.

تتری با تاکید بر ضرورت همراهی خانواده‌ها افزود: خانواده‌ها یقین داشته باشند سلامت دانش آموزان و همکاران فرهنگی برای وزارت آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و بر همین اساس تمهیدات لازم و کافی برای حفاظت از سلامت دانش آموزان و همکارانمان اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد : آموزش در مدارس روستایی و عشایری با تراکم جمعیتی حداکثر ۱۵ نفر در هر کلاس و با جمعیت کل مدرسه حداکثر ۵۰نفر بصورت حضوری با گروه بندی و با فاصله اجتماعی و به صورت زوج و فرد برگزار می‌شود.

تتری بیان کرد : کلاس‌ها در مدارس شهری و پرجمعیت در مهرماه بصورت مجازی با تدوین برنامه زمان بندی دقیق و با اطلاع رسانی به اولیا و دانش اموزان در بستر شاد برگزار می‌شود و برای ماه‌های بعدی به فراخور شرایط و مصوبات ستاد کرونا تصمیم گیری می‌گردد.

وی در پایان از برگزاری مراسم نمادین بازگشایی مدارس و زنگ ایثار و مقاومت خبر داد و گفت: این مراسم شنبه ۳ مهرماه ساعت ۸ در دبیرستان فدک برگزار می‌شود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان