شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با همکاری مردم، ۲۳ برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، سردار جمال شاکرمی ظهر دوشنبه در دیدار نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی که برای خاموش کردن انقلاب شکل گرفت و فرصتی برای شعله ورتر شدن انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس در یک پروسه زمانی خاصی نمی گنجد، بلکه گنجینه ی عظیمی است که می توانیم در همه مقاطع از آن بهره ببریم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه نقش مردم ایلام در دفاع مقدس نقش برجسته ای بود، افزود: نمونه مسلم کسانی که در جنگ خوش درخشیدند و توانست در قامت یک فرمانده در جهان اسلام بدرخشد حاج قاسم سلیمانی بود که در نهایت به آرزویش هم رسید.

سردار شاکرمی بیان کرد: یکی از ثمرات دفاع مقدس فرهنگ سازی است، عظمت و منش شهدا آنچنان بالاست که می توانیم برای سال ها تحت تاثیر حماسه شهدایمان برنامه سازی کنیم

وی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح افتخار دارد که تمام قد و بدون ریا و با تمام وجود در کنار مردم هستند و هیچ وقت هم منتظر تقدیر و تشکر نیست.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: رسالت ما این است که هر جا مردم هستند، ما هم هستیم، ما در برابر مردم ضعیف و دیوارمان خیلی کوتاه است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان ما که در صحنه ی عمل باید بااقتدارترین فرد باشد، افزود: امروز اجازه نمی دهیم هیچ پدیده ناامنی در مرزها شکل بگیرد

سردار شاکرمی گفت: ویژگی مهم هفته دفاع مقدس امسال تقارن آن با اربعین حسینی و ورود به برنامه کنگره سه شهید استان است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: در هفته دفاع مقدس ۲۳ برنامه شاخص، ۷۳ عنوان برنامه و ۴۰۰ برنامه در دستور کار خواهد بود، شعار محوری امسال در هفته دفاع مقدس «ما مقتدریم» خواهد بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان