جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۳۰۰۰ بسته لوازم التحریر باعنوان پویش هم کلاسی مهربان در هفته دفاع مقدس توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار شاکرمی در دیدار امروز نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه جنگ تحمیلی فرصتی شد برای شعله ورتر شدن انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس در یک پروسه زمانی خاصی نمی گنجد، بلکه گنجینه ی عظیمی است که می توانیم در همه مقاطع از آن بهره ببریم.

وی افزود: یکی از ثمرات دفاع مقدس فرهنگ سازی است، عظمت و منش شهدا آنچنان بالاست که می توانیم برای سال ها تحت تاثیر حماسه شهدایمان برنامه سازی کنیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: قاسم سلیمانی توانست در قامت یک فرمانده در جهان اسلام بدرخشد و در نهایت نیز به آرزویش رسید؛ فرماندهان ما که در صحنه ی عمل باید بااقتدارترین فرد باشند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح افتخار دارد که تمام قد و بدون ریا و با تمام وجود در کنار مردم هستند؛ رسالت ما این است که هر جا مردم هستند، ما هم هستیم، ما در برابر مردم ضعیف و دیوارمان خیلی کوتاه است.

سردار شاکرمی افزود: امروز اجازه نمی دهیم هیچ پدیده ناامنی در مرزها شکل بگیرد؛ ویژگی مهم هفته دفاع مقدس امسال تقارن آن با اربعین حسینی و ورود به برنامه کنگره ۳۰۰۰ شهید استان است.  

وی ادامه داد: فردا سه شنبه با حضور ۱ میلیون رزمنده از سراسر کشور در قالب ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور دیدار خواهیم داشت؛ سهم استان ایلام ۲۵۰۰ نفر است و از رزمنده ها تجلیل خواهد شد.

سردار شاکرمی با بیان اینکه شعار محوری امسال در هفته دفاع مقدس" ما مقتدریم" خواهد بود   افزود: در هفته دفاع مقدس ۲۳ برنامه شاخص، ۷۳ عنوان برنامه و ۴۰۰  برنامه در دستور کار خواهد بود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه هایی را در صدا و سیما با مناسبت هفته دفاع مقدس خواهیم داشت از جمله: فرزندان شهدا، نقش طلاب و روحانیون، نگاه به زنان و حماسه ماندگار زنان در ساختن مردان بزرگ، همچنین تجلیل از عزیزانی که در خط مقابله با ویروس کرونا هستند و تجلیل از کادر پزشکی و پرستاران، کمک های مومنانه، برنامه های محرومیت زدایی، گسترش مرکز واکسیناسیون و ... است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: از دیگر برنامه ها مراسم توزیع ۳۰۰۰ بسته لوازم التحریر باعنوان پویش هم کلاسی مهربان و دیدار معلمان و عوامل اجرایی مدارس راهیان کوثر سپاه با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت بازگشایی مدارس خواهد بود.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان