جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
 فرماندار مهران از تشکیل ۱۲ کمیته فعال در ستاد اربعین این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی این کمیته ها باید آمادگی های لازم برای برگشت زائران از مرز را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مجید کاکی در نشست ستاد اربعین شهرستان مهران اظهار داشت: بدلیل اینکه تا بازگشت زائران از عتبات عالیات و ورود آنان به مرز فرصتی اندکی باقیمانده است، همه دستگاه‌های مرتبط با اربعین باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: مرز مهران همچنان بسته و هرگونه تردد به سوی عتبات عالیات ممنوع است و در مبادی‌های ورودی مهران تمامی تردد‌ها کنترل خواهد شد و در صورت مشاهده عودت داده می‌شود.

کاکی در خصوص تمهیدات برگشت زائران از عتبات عالیات تاکید کرد: در برگشت زائران تنها امکانات اولیه نظیر آب آشامیدنی و خودرو در اختیار آنان قرار می‌گیرد و این عزیزان به صورت مستقیم از مرز به سمت مقصد راهی خواهند شد.

 شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

 

 



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان