شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: مددجویان جویای شغل این نهاد با راه اندازی پنل های خورشیدی علاوه بر اینکه صاحب شغل و درآمد می شوند در زمینه تولید برق نیز مشارکت خواهند کرد.

قنبر موسی نژاد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مددجویان جویای شغل این نهاد با راه اندازی پنل های خورشیدی علاوه بر اینکه صاحب شغل و درآمد می شوند در زمینه تولید برق نیز مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: امسال تعداد ۳۰۰ طرح اشتغال زایی پنل های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان  راه اندازی می شود که اجرای این طرح ها تحول خوبی در زمینه درآمدزایی برای خانواده ها ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: طرح پنل های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای مددجویان استان هستند؛ در اجرای طرح های پنل های خورشیدی با توجه به اینکه بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد با شرکت توانیر، خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت توانیر تا ۲۰ سال تضمین شده است لذا تقاضای ما از بانک این است که  قرار داد خرید تضمینی ۲۰ ساله برق مجریان طرح ها به عنوان ضمانت در نظر گرفته شود تا اجرای این طرحها با مشکل مواجه نشود.

موسی نژاد با عنوان اینکه راه اندازی طرح های  پنل های خورشیدی به عنوان شغل و منبع درآمد برای نخستین بار است در استان ایلام اجرا می شوند افزود: مددجویان کمیته امداد با راه اندازی این طرح ها علاوه بر اینکه صاحب درآمد و شغل می شوند، در تولید برق کشور نیز مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان