جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان گفت: ازابتدای سال جاری تا کنون 100 طرح اشتغالزایی توسط این نهاد در شهرستان اجرا شده است.

عزیزمراد غلامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تا کنون تسهیلات خوبی را برای خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان خود پرداخت کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هلیلان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان تصریح کرد: این میزان تسهیلات به ۱۰۰ نفر از مددجویان پرداخت و برای حدود ۱۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است؛ این تسهیلات خود اشتغالی بیشتر در راستای دامپروری، خدمات، حمل و نقل و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی گفت: امسال تا کنون ۱۵۰ نفر از مددجویان این نهاد در دوره های مختلف آموزشی در حرفه آموزی در راستای اشتغال شرکت کرده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان خاطر نشان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده برای ۲۸ نفر از مددجویان این نهاد کاریابی صورت گرفته و تا پایان سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیون ریال بسته تشویقی در وجه کارفرمایان پرداخت خواهد شد.

غلامی بیان کرد: در سال جاری از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)هلیلان ۱۰۰ باب منزل مسکونی  برای خانواده های فاقد مسکن و یا دارای مسکن غیر مقاوم در روستاهای این شهرستان در قالب تفاهمنامه سه جانبه با بنیاد مسکن و بنیاد علوی ساخته خواهد شد که در همین راستا پیش بینی می شود افزون بر ۸۰ میلیارد ریال بلاعوض و ۱۰۰ میلیارد ریال  تسهیلات هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید افزود: هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این نهاد با برپایی پایگاه های ثابت و سیار کمک های مردمی را برای دانش آموزان بی سرپرست و کم درآمد جمع آوری می کنند افزود: در حال حاضر در شور عاطفه ها ۲ پایگاه ثابت و ۱ پایگاه سیار در شهرستان برای جمع آوری کمک های مردمی در دفتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری دایر شده و تا ۱۲ مهر ماه این طرح ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هلیلان ادامه داد: خیرین و افراد نیک اندیش می توانند از روش های ذیل در این طرح خدا پسندانه مشارکت کرده و یاری گر دانش آموزان بی بضاعت باشند.

شماره  کارت:6037997950045121 کد دستوری: #1*08412*8877*و یا لینک https://sana.emdad.ir/qr/gmqx6sybyglcstnvp9xm

غلامی اضافه کرد: یک هزار و پانصد خانوار معادل جمعیتی افزون بر سه هزار و هشت صد نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هلیلان قرار دارند که از این تعداد ۶۰۰ نفر دانش آموز و ۹۵ نفر دانشجو هستند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۹



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان