پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی ایلام گفت: به مناسب آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سه هزار بسته اقلام تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند این استان توزیع شد.

به گزارش آفتاب ایلام،سرهنگ ایرج گوهری روز سه شنبه در حاشیه اهدای اقلام دانش آموزی در گفت و گویی اظهار داشت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، هفته دفاع مقدس و نیز برگزاری کنگره شهدا، سه هزار دانش آموز بی بضاعت به نیابت از سه هزار شهید استان ایلام برای اهدای این اقلام توسط حوزه های بسیج دانش آموزی و اولیای مدارس شناسایی شده اند.

وی افزود: این اقلام شامل ۱۵۰ دستگاه تبلت، کیف، کفش، کوله پشتی و نوشت افزار به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال است که در اختیار دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف استان ایلام توزیع می شود.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی ایلام ادامه داد: این بسته ها به همت حوزه های بسیج دانش آموزی، جامعه فرماندهان حوزه های مقاومت، واحدهای دانش آموزی و خیرین تهیه و تامین شده و در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان بین دانش آموزان از قبل شناسایی شده استان در مناطق شهری، روستایی و عشایری توزیع می شود.

گوهری یادآور شد: از ابتدای برگزاری این پویش در ۲۰ تیرماه تا کنون پنج هزار بسته اقلام دانش آموزی، یک هزار و ۶۵۰ عدد تبلت، ۷۷۶ بسته معیشتی، سه هزار بسته غذای گرم، یک هزار و ۱۰۰ قطعه گوشت گرم نذری، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و کارت های هدیه نقدی به خانواده های دارای دانش آموز بی بضاعت و قشر محروم اهدا شده است.

استان ایلام دارای ۳۷۰ دانش آموز شهید دختر و پسر است، از مجموع ۱۰۸ هزار دانش آموز استان ایلام ۶۰ هزار نفر آنها عضو سازمان بسیج دانش آموزی هستند.

استان ایلام دارای ۱۳ حوزه بسیج دانش آموزی است.

بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ نفر آزاده سهم استان ایلام در دفاع مقدس است که با توجه به تعداد جمعیت بیشترین ایثارگر کشور متعلق به استان ایلام است.

آذرماه امسال کنگره سه هزار شهید استان ایلام برگزار می شود که یکی از اجلاسیه های این کنگره متعلق به ۳۷۰ دانش آموز شهید استان خواهد بود.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان