شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳۴۰ هزار و ۶۰۲ نفر از جامعه هدف استان از ابتدای آغاز واکسیناسیون تاکنون واکسینه شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: تا روز گذشته هشت هزار و ۱۱۹ دُز واکسن در دو مرحله اول و دوم به صورت روزانه در استان تزریق شده است.

بگفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ۶ هزار و ۱۵۱ دُز واکسن کرونا در مرحله اول روزانه و یکهزار و ۹۶۸ دُز در مرحله دوم روزانه در سطح استان تزریق شده است.

دکتر صادقی فر افزود: روز گذشته بیشترین واکسیناسیون در شهرستان‌های ایلام با سه هزار و ۳۶۷ دُز، آبدانان ۸۴۸ دُز، دهلران ۷۹۹ دُز و دره شهر با ۶۵۴ دُز بیشترین تزریق روزانه را داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده در شهرستان‌های مهران ۵۰۸ دُز، ایوان ۵۲۱دُز، چرداول ۵۱۲، ملکشاهی ۲۸۱دُز، بدره ۱۹۷ دُز، چوار ۱۹۷ دُز، سیروان ۱۱۳ دُز و هلیلان ۱۲۲ دُز تزریق شده است.

دکتر صادقی فر با تاکید بر اینکه استقبال مردم بخصوص گروه‌های پرخطری که به هر دلیل واکسینه نشده اند باید افزایش یابد، گفت: مجموع مبتلایان کرونا در استان ۵۸ هزار و ۴۳۵ نفر و مجموع فوتی‌ها یکهزار و ۴۸ نفر است.

از مجموع شهرستان‌های ایلام، آبدانان، دهلران، مهران، دره شهر، چرداول، چوار، ایوان و هلیلان در وضعیت نارنجی و بدره، ملکشاهی و سیروان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

 



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان