سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

سردار القاصی مهر از عودت بیش از ۳ هزار زائر از ایلام به استان های مبدأ خبر داد و گفت: مهمترین اولویت پلیس، جلوگیری از ورود زائران به محور های ورودی استان به ویژه شهرستان مهران است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر ، فرمانده انتظامی استان ایلام ،گفت: با توجه به تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود زوار گرامی به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی شهرستان مهران ممانعت می‌کند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: ۸ ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی مستقر شده و به هیچ عنوان اجازه تردد به زائران به سمت پایانه مرزی مهران داده نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار زائر حتی با داشتن ویزا به استان‌های مبدأ عودت داده شدند، اظهار کرد: در روز‌های گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه‌های پلیس و مسئولان کشور، به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آن‌ها به مرز مهران جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه، ورودی‌های استان ایلام خصوصا شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس است، افزود: تاکنون بیش از ۸۵۰ خودرو به استان‌های محل سکونت خود عودت داده شده اند.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات ملی مرز بین المللی مهران فقط آماده ارائه خدمات برای بازگشت زائران است و مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان