پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
ایلام-فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به جلوگیری از ورود سه هزار نفر به شهرستان مهران، گفت: بیش از ۸۵۰ خودرو به استان های محل سکونت خود عودت داده شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از عودت بیش از سه هزار نفر از ایلام به استان های مبدأ خبر داد و اظهار کرد: مهمترین اولویت پلیس، جلوگیری از ورود زائران به محورهای ورودی استان به ویژه شهرستان مهران است.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیمات کشوری، ورود زائران به مرز مهران ممنوع بوده و پلیس از ورود زوار عزیز به پایانه مرزی مهران ششهرستان مهران ممانعت می کند.

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: هشت ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی مستقر، و به هیچ وجه اجازه تردد به زائران به سمت پایانه مرزی مهران داده نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه تاکنون سه هزار زائر حتی با داشتن ویزا به استان های مبدأ عودت داده شدند، تصریح کرد: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه های پلیس و مسئولان کشور، به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آنها به مرز مهران جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه، ورودی های استان ایلام خصوصاً شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس است، گفت: تاکنون بیش از ۸۵۰ خودرو به استان های محل سکونت خود عودت داده شده اند.

سردار القاصی مهر در پایان، بیان کرد: بر اساس تصمیمات ملی مرز بین المللی مهران فقط آماده ارائه خدمات برای بازگشت زائران است، گفت: مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی دریافت کنند.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان