چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
ایلام - ایرنا - استاندار ایلام به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس با صدور پیامی ضمن تبریک این هفته گفت: استان ایلام به برکت دفاع مقدس به قدمگاه زائران سیدالشهدا (ع) و عتبات عالیات تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، در متن پیام محمد نوذری به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس تداعی گر سلحشوری رزمندگان اسلام در عصر حاضر است که با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان مقابل تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

مقاومت هشت ساله ایران در جنگ تحمیلی نه تنها یک سند افتخار است بلکه نمایشی از عظمت و اراده ملتی بزرگ در مقابل تجاوزگران بشمار می رود.

در اینجا بایست گفت؛ دفاع مقدس تابلویی بی بدیل و ماندگار از ایستادگی و آزادگی یک ملت آزاده در مقابل مستکبران عالم است.

در این میان مردم غیور و شهیدپرور استان ایلام به عنوان مرزبانان غیور ایران اسلامی با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در دفاع از این مرزوبوم نقش بی بدیل و انکارناپذیری در هشت سال دفاع مقدس ایفا نمودند و به شایستگی در آزمون بزرگ مرزداری و مرزبانی نمره قبولی گرفتند.

مردمانی که با بیش از سه هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز باید پیش قراولان عرصه ایثار و شهادت در این مرزوبوم خطاب کرد.

دیار شهید پروری که دیروز با خون شهیدان عملیات های مختلف آذین گشته و به تربت پاک شهیدان ایران اسلامی مبدل شده و امروز این چنین خاک پای مسافران دشت کربلا را توتیای چشم خویش می کنند و به قدمگاه زائران سید و سالار شهیدان مبدل گشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان ایلام، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان