جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
ایلام-رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات خادم فعالان حوزه فرهنگی است، گفت: خدمت بی منت اساس کار این سازمان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی صبح چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اظهار کرد: رشادت های مردم ایلام در طول دفاع مقدس و میزبانی زوار امام حسین (ع) در اربعین قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ارتقای فعالیت های فرهنگی در استان ایلام هستیم، افزود: ایلام به دلایل مختلف از استان های مهم برای سازمان تبلیغات است و همه توان برای ارتقای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این استان استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: سازمان تبلیغات خادم فعالان حوزه فرهنگی است و خدمت بی منت اساس کار این سازمان است.

وی با اشاره به مردمی کردن فعالیت های سازمان تبلیغات در دوره جدید، افزود: مردم ایلام و مهران در طول سال توقیف میزبانی از زوار امام حسین (ع) را دارند و سازمان تبلیغات قطعاً به فعالیت های فرهنگی در ایام اربعین در این استان توجه ویژه خواهد داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: فرهنگ اربعینی لازمه کار فرهنگی و تبلیغی است، قطعاً از مشورت ها و نقطه نظرات روحانیون، نخبگان و صاحب نظران استان برای ارتقای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در استان استفاده خواهد شد.

در پایان با تقدیر از زحمات حجت الاسلام محمد فتاحی مدیرکل پیشین تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت الاسلام نجفی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان ایلام معرفی شد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان