پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا با توجه بیشتر به موضوعات فرهنگی در استان ایلام پایه این استان را به لحاظ فرهنگی تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ما در تلاشیم تا از لحاظ فرهنگی به  صورت جدی به ایلام توجه کنیم و آن را تقویت کنیم.

وی افزود: قطعاً از اقدامات و کارهای فرهنگی در استان ایلام حمایت می شود و خروجی حمایت سازمان تبلیغات، به افزایش و ارتقای فعالیت های فرهنگی در استان منجر خواهد شود.

در ادامه محمدعلی نجفی مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز گفت: تعبیر محرومیتی که از ایلام می شود تعبیر دلچسبی نیست و ما باید ملاک قضاوت را همت قرار دهیم و بودن یا نبودن امکانات مسئله ای هست که با این همت حل شود. 

وی افزود: در استان ایلام جوانان غیوری و پرانگیزه ای وجود دارد که بایستی از دین حراست و همه موارد را برای طلوع خورشید امام زمان(عج) مهیا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: اساس برنامه راهبردی اسلام تبلیغ اسلام ناب محمدی است انقلاب بزرگ اسلامی محصول همین تبلیغ دین است؛ ما در صدد هستیم در دوران جدید با رویکرد مردمی پیش برویم. 

وی افزود: بالندگی سازمان در مردمی بودن آن است و برنامه راهبردی 5 ساله را نیز در استان تدوین کنیم. 

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: تبلیغ کردن برای دین رویکردی است که باید ویژه به آن توجه شود و در صورت اجرای این امر مهم به چشم انداز مثبتی خواهیم رسید. 

وی ادامه داد: مسوولین جدید ادامه دهنده راه مسوولین قبلی هستند و ما معتقدیم در سازمان بین مسوولین قدیم و جدید وفق و همدلی است و هر موفقیتی حاصل خدمات تمامی مسوولین است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان