سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024
ایلام - ایرنا - دبیر فدراسیون کاراته با اشاره به وجود استعدادهای ملی و بین الملی در ایلام گفت: کاراته استان ایلام دارای ظرفیت هایی مانند ذبیح اله پورشیب و نگین آلتونی است که نه تنها در جهان سرآمد هستند، ...

به گزارش ایرنا، وحید مومنی روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات رییس هیات کاراته استان ایلام اظهار داشت: ایلام دارای استعدادهای بسیاری در این رشته است و بر همین اساس انتظار جایگاه بهتری از استان در سطح کشور داریم.

وی افزود: رییس جدید این هیات باید بتواند مسیر پیشرفت را برای کاروان کاراته استان با وفاق و همدلی هموار و بتواند آن را در مسیر پیشرفت قرار قرار داده و همچون گذشته به روزهای اوج خود برساند.

دبیر فدراسیون کاراته تاکید کرد: این هیات باید از همه ظرفیت های کاراته استان استفاده کند و از توانایی های فنی ورزشکارانی همچون پورشیب استفاده بهینه شود.

مومنی همچنین در خصوص آموزش نیز گفت: آموزش در پیشرفت هر ورزشی بسیار تاثیرگذار است و ایجاد یک پایگاه قهرمانی که در آن آموزش، استعدادیابی و استعدادپروری شکل گیرد، ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رییس هیات جدید باید با صفا و صمیمیت چهارچوب مشخصی برای ادامه مسیر ایجاد کند.

مظفر علی شائی افزود: همچنین باید از درون استعدادهای موجود، استعدادپروری شکل گرفته و توجه بیشتری به سنین پایه با پایه سازی منطقی و برنامه ریزی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در ورزش کاراته سبک های متعددی وجود دارد که هم فرصت و هم تهدید هستند که باید ساماندهی شده و نظمی در این خصوص شکل گیرد.

علی شائی یادآور شد: این هیات با توجه به ظرفیت جذب مالی بالا نیاز به انضباط مالی دارد اما این ظرفیت مالی متمرکز نیست و به سمت مربی ها و سبک ها متمایل است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اظهار داشت: ایجاد این انضباط نیز نیازمند شفافیت درآمدها و هزینه هاست و هیات بعنوان پشتیبان مادی و معنوی باید این مسیر را با برنامه ریزی پیش ببرد.

علی شائی اضافه کرد: فضای پیرامون کاراته باید پاک و قابل اطمینان برای خانواده ها باشد و رییس هیات نیز علاوه بر ارتباط موثر با فدراسیون باید ساماندهی و عدالت محوری را در دستور کار خود قرار دهد.

در نشست مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان ایلام، پنج کاندید معرفی شدند که سه کاندید انصراف داد و در رقابت بین ۲ کاندید دیگر مهرداد پورشیب با اخذ ۱۲ رای از ۱۷ رای ماخوذه بمدت چهار سال رییس هیات کاراته استان شد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان